ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

To e-περιοδικό των εκπαιδευτικών

Skip to content
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
    • ΕΚΔΟΤΙΚΗ
    • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ
  • ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ
  • ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΤΕΥΧΗ
    • ΤΟΜΟΣ Α’
      • ΤΕΥΧΟΣ 1
      • ΤΕΥΧΟΣ 2
      • ΤΕΥΧΟΣ 3
      • ΤΕΥΧΟΣ 4
      • ΤΕΥΧΟΣ 5
      • ΤΕΥΧΟΣ 6
    • ΤΟΜΟΣ Β’
      • ΤΕΥΧΟΣ 1
      • ΤΕΥΧΟΣ 2
      • ΤΕΥΧΟΣ 3
      • ΤΕΥΧΟΣ 4
      • ΤΕΥΧΟΣ 5
      • ΤΕΥΧΟΣ 6
    • ΤΟΜΟΣ Γ΄
      • ΤΕΥΧΟΣ 1
      • ΤΕΥΧΟΣ 2
      • ΤΕΥΧΟΣ 3
      • ΤΕΥΧΟΣ 4
  • ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΡΘΡΟΥ
    • ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΡΘΡΟΥ
    • ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΤΕΥΧΟΣ 1

κατεβάστε ολόκληρο το 1ο τεύχος του Γ΄τόμου

Ιστορικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις της έννοιας του ελεύθερου χρόνου 
Βότση Ελένη
 
Ακαδημαϊκή επίδοση και διάθεση του ελεύθερου χρόνου υπό την επίδραση του οικογενειακού περιβάλλοντος ως δείκτες εκπαιδευτικής ανισότητας χρόνου
Κυρίτσης Δημήτρης
 
Πρόγραμμα παρέμβασης μέσω Διαφοροποίησης της μαθησιακής διαδικασίας στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Σερέτης Κωνσταντίνος & Γλαβά Ευαγγελία
 
Η αναγκαιότητα ένταξης της διδασκαλίας του Ακαδημαϊκού Λόγου στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: σκοπός, διδακτικοί στόχοι και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
Μιχαηλίδης Τάσος
Proudly powered by WordPress